سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ثبت شركت، رتبه بندي شركت، ثبت برند، ثبت تغييرات شركت

خريد و فروش برند ثبت شده

۷ بازديد

گاهي اوقات ممكن است شما بر طبق برنامه ريزي منظم و دقيق خود، اقدام به ثبت برندهاي مختلفي بكنيد تا در ادامه به ايجاد كسب و كاري موفق مشغول شويد. اما ممكن است در جريان توليد كالا و پخش آن، دچار مشكلاتي شويد يا نيازي به همه آن برندهاي ثبت شده نداشته باشيد. در اينصورت راه حل شما، فروش برند ثبت شده مي باشد. تمامي بنگاه هاي اقتصادي و شركت هاي فعال در زمينه كسب و كار به دنبال افزايش فروش و رضايت مشتريان و شناساندن خود به مصرف كنندگان مي باشند. شما مي توانيد با فروش برند ثبت شده خود، علاوه بر جبران هزينه و زمان گذاشته شده براي ثبت برندها، به سود خوبي دست پيدا كنيد.

نقل و انتقال برند در ايران قانوني بوده و بسيار آسان است و در مدت زمان كمي مي توانيد برند ثبت شده را خريده يا به فروش برسانيد. اگر برندي داريد كه قبلا ثبت كرده ايد و قصد فروش داريد يا خواستار خريد برند ثبت شده مي باشيد، مي توانيد با سپردن تمامي مراحل كار به ثبت شركت قانونمداران يكتا، برند خود را به قيمت مناسب خريد و فروش كنيد.

فروش برند ثبت شده - ثبت يكتا

چگونه مي توان براي فروش برند ثبت شده اقدام كرد؟

شما با ارسال گواهي ثبت علامت تجاري و تصوير روزنامه رسمي مي توايند علامت تجاري خود را به فروش برسانيد. در صورتي كه برندي براي فروش داريد يا مي خواهيد برند ثبت شده از را خريداري نماييد، مي توانيد با كارشناسان مجرب و متخصص ما در ثبت شركت يكتا تماس بگيريد يا از طريق گفتگوي آنلاين سايت، از راهنمايي كارشناسان ما استفاده كنيد.

سپس براي دريافت يا پرداخت هزينه خريد و فروش برند، بايد ابتدا 25 درصد ار كل قرارداد به عنوان پيش پرداخت واريز شود تا بتوان استعلام موردنظر را دريافت كرد. سپس مبلغ باقي مانده در هنگام نقل و انتقال در دفترخانه اسناد رسمي واريز شود.

 

مراحل فروش برند ثبت شده

  • چاپ آگهي نقل و انتقال در روزنامه رسمي كشور
  • استعلام دفترخانه از اداره ثبت علامت تجاري براي درستي و عدم وجود مشكل براي نام تجاري موردنظر
  • امضاي صلحنامه انتقال قطعي نام تجاري در دفترخانه اسناد رسمي

 

 شرايط و مراحل فروش بند ثبت شده

مراحل فروش بند ثبت شده بايد طبق مراحلي باشد كه در نقل و انتقال قراردادي برند ذكر شده است. اين كار موجب بالابردن اهميت خريد و فروش برند شده و مالكاني كه داراي برند ثبت شده بي استفاده اي مي باشند، مي توانند با انتقال آن به شخص ديگر براي راكد نماندن برند، شرايط استفاده از آن را به شخص ديگري بدهند. شرايط فروش برند ثبت شده را مي توانيد از كارشناسان مجرب ما پرس و جو كنيد تا بتوانند بهتر شما را راهنمايي نمايند.

هم چنين بخوانيد:

مراحل و مدارك ثبت برند لبنيات

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.